1 février 2006

m-as duela cu blogurile [altora]

de o vreme incoace, mi-am descoperit bucuria de a citi bloguri.

am inceput sa cred ca e poate un dintre cele mai bune maniere de a descoperi oameni - de toate felurile, la fel, altfel, cu parari despretot, cu pareri despre nimic. oameni ca mine, ca tine, ca ei, ca voi, ca noi. oameni pur si simplu. care, in plus, vor sa impartaseasca ce sunt si cu altii.

eu sunt totusi mai reticenta cand vine vorba de "impartasit cu altii ceea ce sunt". nu stiu de ce. e un fel de teama. nu stiu de unde vine. ce vrea sa protejeze. pur si simplu.
tocmai de aceea, am o aceeasi reticenta cand vine vorba sa comentez ce scriu altii pe blog. intr-un fel, e ca atunci cand, intr-un oracol, cineva iti comenta raspunsurile - stii ca e voie sa se faca asa ceva, te decalri deschis comentariileor si criticilor, si totusi...de cele mia multe ori strambi din nas cand cineva adauga ceva la ce scrii tu. mai ales cand e vorba de un "cineva" pe care nu il cunosti.
la urma urmei, stau si ma intreb - cu ce drept ma bag eu sa imi dau cu parerea despre ceva ce a scris un om cu care ,de fapt, nu am nimic de a face?...da, comentez ce scriu prietenii mei - pe ei ii cunosc, stiu de unde vin ideile alea, stiu contexte; dar mai departe de atat?

nimic.

pot doar sa imi dau cu parerea in gand. e ca si cand as citi ziarul. sau o carte. depinde de blog. depinde de stare. poate imi da de gandit. poate ma revolt.poate sunt de acord. poate imi place o poza. poate dau peste un om.:P

poate.

uite, am reusit sa trec si la stari mai vesele. mai..detasate de mine si de lamentarile mele continue.
si
oricat as incerca, nu pot sa fac din blogul asta un loc mai..poetic, mai metaforizant, mai "literar"

si ce?
pentru asta ma duc in vizita pe la leech, pe la transpa...mai vad ce face si "ciudat" cu gentile ei cu tot [ btw, suuper genti, suuuper poze - http://ciudat.blogspot.com] si..ma mai gandesc..dau din link in link si vad ce iese - de obicei, un nou bookmark:P

6 commentaires:

Unknown a dit…

he, sunt shi io! blushing all over myself till magenta :">

cherie a dit…

acuma blush eu ca blush tu:)

dar ne trece...
oricum, eu prefer roshu rubiniu:D

Vlad Gabriela - Maria a dit…

hah..m-am regasit in cateva din afirmatiile tale...si-mi place... cum gandesti, cum te exprimi, cum simti .

cherie a dit…

am impresia ca asta e postul de blush:)

da, e misto sa descopar ca imi plac oamenii. cum gandesc, cum se exprima, cum simt. asta ma apropie -de ei, de mne, de lume in general.

Vlad Gabriela - Maria a dit…

pe zi ce trece viata ma invata sa ma indrept doar spre cei care merita.dar cum stiu care sunt aceia? ... sunt mult mai retrasa in aceasta privinta

incercam apropierea spre absolut? :)

cherie a dit…

spre absolut zici?
intotdeauna. oricat de neclara ar parea calea, mi se pare ca asta e una dintre exterem de putinele lucruri care merita. chit ca imi asum riscul sa esuez cu gratie:)

pe de alta parte..e mereu frumos sa stii ca mai sunt si altii langa tine. sau doar sa simti.;)