8 février 2006

o anume adriana..adica bombi..pardon, TheMostHugableLeech:P


sunt egoista. lipsita de empatie. de sensibilitate.

dar sa o iau de la inceput.

era primavara, olimpiada la franceza. statea la fereastra. o fata blonda, cu nadragi raiatzi. bej. a inceput sa-mi povesteasca despre muzica. ce asculta ea. adica ce ascultam si eu.
si la sfarsit, un suierat : vrei placebo? toti din sala au tresarit. noi am inceput sa radem.

apoi un mesaj: daca vreau sa vin la un party-concert de la ea din liceu. urma sa cante si ea cu "her band"...n-am ajuns. n-am venit.

dar ne-am intalnit intamplator la travka. atunci a aparut liciu. a preferat sa stea cu mine si cu sanziana. nu se mai vazusera dintr-a patra. [imi pare rau ca ai fost dezamagita...mai tarziu, am fost si eu. well..life sucks. and then you die.]

si dup'aia a inceput.

si imi povestea. imi tot povestea. despre ea. despre prietenii ei, care cu timpul au devenit si ai mei. mi-a dat un cd cu travka, porcupine tree, kumm...da, inca mai sunt la mine. i le dau joi la urma. imi povestea - implicata, revoltata, cu entuziasm, cu suferinta, cu bucurie. era ea, in fiecare cuvant pe care il spunea. cu visele ei, cu traumele ei pe care nu vroiam sa le inteleg. de asta am spus ca nu am pic de empatie. vroia sa plecam din collector's. eu nu am vrut. nu am vrut sa inteleg de ce. asta desi spuneam ca imi pasa. niciodata nu reusesc sa o inteleg, mereu prefer sa o contrazic.sa nuantez lucrurile cum vreau eu. nu vreau sa vad lucruile atat de grav. si totusi sunt. si ea se supara. si are dreptate...

"i love you guys"...nimeni nu mi-a mai spus asta. si dup'aia. hug.

concertul urma din laptarie. wishlist. ii storceam mana. a ramas cu tigara fumata de byron.si de ea. si de mine. "the touch of my best friend"

a mai fost si "painitza haiduc party" cu brie, camembert si vin roshu. vinul era in gand. si matzele ei negre misunau printre ambalajele de branze intelectuale, galete de orez si panitze haiduc. si ginny. si mike. si chitara. the best party.

tot felul de fragmente. de momente misto. si discutii despre carti. despre indoielile ei. despre crush-urile ei. si dezamagirile mele.si tigari fumate pe furish in balconul din bucatarie. si ceaiul din germania. si agrafa de par.
si coditzele de atza pe care i le-am facut
si forumurile prin care ne dam cu parerea cand nu ne vedem
si blogurile pe care ni le comentam la 2 noaptea.
si referatele ei la filosofie.
si bretonul ei de copil shugubatz [ ce imi mai place cuvantul asta...]
si "sh"urile, si "tz" urile.
si acel "we care about you" intr-o liniste totala la concertul de la delta rfi. cata dezamagire pentru ea. vroia altceva, mai mult. but she still cares about them. vrea copii cu byron. feeeelix.
furia mea impotriva lui mani. poate si a ei.
kumm.blazzaj.
dansul ei frenetic. delir. implicare totala.

sa nu mai fie complexata
sa nu se mai indoiasca de ea insasi.
sa cante.
sa scrie.
sa metaforizeze.
se bem o cafea.
sa o inteleg.
sa ajung sa o cunosc.
sa nu o ranesc. e fragila.
sa nu-si mai rupa coaja de la bube.

sa nu se schimbe nimic.

sa nu pierd nimic.

ne vedem la urma. joi. "on and on and on and on"

chiar nimic.

2 commentaires:

leechu a dit…

ce vaca eshti... :P

cherie a dit…

eu? :(
ma vei ierta vreodata?
:D