1 février 2006

lul..adica lul si hermi :)

"lul is my best friend."

"ok, nu mai face din limbile straine un scut in spatele caruia sa te ascunzi. spune. asa cum simti. zi: lul e cea mai buna prietena a mea. hai...."

"lul e cea mai buna prietena a mea. gata, am spus. oricum, asta stie si ea.

iuliana si raluca. adica lul si hermi. clasa a 9-a. primii oameni care au vorbit cu mine in prima zi de scoala. mie nu imi pasa de nimeni. stiam eu de ce...aveam alte preocupari. oare? doar nu mai vroiam sa ma arunc cu capul inainte. nu mai vroiam sa ma atasez de nimeni. desigur, nimeni nu ma prea simpatiza. asta a venit cu timpul.

tot clasa a 9-a. la muzeu. ma enervasem. crescuta printre tablouri, albume de arta si expozitii, niciodata nu am inteles de ce oamenii rad cand vad un nud. in tablou.ea nu radea. am luat-o inainte. si ea o luase inainte. ea, adica lul. un copil dragut cu parul lung. nu tin minte mai mult de atunci. nu o remarcasem in mod deosebit. dar atunci, da. si ea o luase inainte. se plimba incet prin fata fiecarui tablou. parea sa o intereseze cu adevarat ce vedea. nu venise in muzeu ca sa rada. sa faca misto. sa se hlizeazca. venise sa vada. si asta mi-a atras atentia. am inceput sa vorbesc cu ea. sa ii povestesc de tablouri. de lucrari.de pictori. de mine si de pictori. aveam impresia ca o interesa ce ii spuneam eu. mda, vesnicul meu orgoliu. si totusi.

de atunci, incet-incet, am inceput sa vorbim tot mai mult. vorbeam despre carti, despre filme, imi cerea carti. vorbeam. ascultam muzica. a ramas la mine la balul dintr-a [aaaaa] 10-a parca. vlad a confundat-o cu mine. s-a speriat. de atunci, mama ii zice "sora geamana"...."

"de atunci....?"

"da, atunci s-a ...intarit totul.

uneori ma enerva. ma enerveaza. e incapatanata si orgolioasa. nu se deschide in fata oricui. oricand. oricum. e curioasa, dar nu vrea sa se vada asta. ii pasa, dar nu vrea sa stie toti asta. e deprimata - nici ea nu stie de ce uneori. ii place sa se lase rugata. se alinta enorm, subtil si subversiv. nu-si da seama cat de multe poate face. sau poate isi da, dar se alinta. am mai spus asta. e capricioasa. se revolta. "rebelul fara cauza" - ii place asta. ii place punk. nu stiu de ce. dar ei ii place - poate revolta...desi eu as zice ca deja a mai ramas doar zgomotul gratuit. dar asta e parerea mea. atat. "

"are dreaduri"

"da. m-a bazait la creier un an de zile pana si le-a facut. ii place tare mult sa le faca altora in ciuda, sa ii sacaie oarecum.
intrebare: dar se pot desface?
raspunde: nu, doar cu foarfeca:P
intrebare: si? cand te tunzi?
raspunde: nu stiu. dar cand ma voi tunde, imi vopsesc parul rosu si imi fac creasta.
reactia: brrrr :P
reactia ei: hi hi hi..he he he :D

si ma pune sa suflu fumul de tigara spre ea. si asta ii place. ii plac si sporturile extreme. nici asta nu inteleg de ce. sau poate ca da, dar.
imi cere carti. si muzica. multa. imi da blankuri. se roaga de mine sa i le aduca mia repede.
eu uit mereu. dar i le aduc pana la urma. si se bucura. si mi-a facut cadou o vrajitoare. si scoici. si jucarii pentru plaja - am galetusha, lopatzica..la vara facem castele. in vama. in 2 mai. in fata cortului. si o naframa veche de o suta de ani. pentru mine. am agatat-o la fereastra. o vad in fiecare zi. lumina trece foarte..psihedelic prin ea.

o iau la misto. rau. eu si hermi. si nu se supara.
si-a luat ochelari noi. si nu ii poarta. ii poarta pe aia vechi, legati cu sarma. zice ca pe aia "noi" [ ii are de cat? trei luni? patru? hmmm] ii "inaugureaza" cand mergem la munte. abia astept. numai sa o vad cu ochelarii aia. imi fac griji pentru ea.

eu [cred ca] o sa plec in franta. atunci nu o sa stiu daca si-a luat ochelari. daca ii poarta. daca mai are probleme cu unghiile. daca a gasit nu-stiu-ce revista. daca a vazut nu-stiu-ce film.
o sa fie altfel.
dar e cea mai buna prietena a mea.
si vreau sa fie totul asa si peste un an.
si peste doi.
trei.
cinci.

si ea, si hermi. cu tot cu prietenii ei, vesnic mai mici decat ea[ corupere de minori...he he he] , cu tot cu desenele traznite de pe caietul ei de romana, cu tot cu grija ei excesiva pentru albul teneshilor, cu tot cu sprencenele ei perfecte. cu toata mania ei a persecutiei. cu tot cu ziua ei in b52 la emil acustic, cu mojito, passport to hell si sex on the beach. ea cu redbull. si cu perfectiunea ei relativa. adica perfecta:P cu tot cu vara viitoare in 2 mai, in vama, la mare.
cu tot cu mistourile nebune pe seama lu' lul/leeloo.
dar o sa fie altfel.
si eu vreau sa fie asa si peste un an.
si peste doi.
trei.
cinci.

am mai spus-o. eu sunt un om comod. mi-e greu sa ma rup de...radacini. de repere. oricat as vrea sa privesc doar inainte, nu pot sa nu ma uit si in urma. si fac asta des. si mi-e frica de ce o sa vad de la sute de kilometri, de la distanta unor luni de zile, unor ani.mi-e frica sa imi para rau.
nu vreau sa pierd nimic.
nimic.

4 commentaires:

leechu a dit…

this calls for lul's comment. dar comentez eu. lul vad ca nu-i p-aci :P. cum n-ar fi nici mihaela, daca m-ash lua dupa tine shi m-ash. asha de dulce, parerea mea. but we love them. tre sa shtii s tragi de ele :P. atata tot.

leechu a dit…

au au au, ce comentariu beat. :-S :))

cherie a dit…

lul nu prea are cum sa fie pe aici, chiar nu are...
but i still love them. both. si e mai bine ca nu au cum sa vada. fiindca asa stiu totul fara sa le-o declar.
da, totul e sa stii cum sa tragi de ele. si eu nu stiu. and that's the fun of it:P
and that's the fun of this: uita-te lan oi cum vorbuim, cu tragem de fiecare mijloc ca sa schimbam doua vorbe, cata energie investim in OUR friendship. stam pana la 2 noaptea ca sa ne comentam via lipsitul-de-timp internet.
:)
leve is everywhere;)

cherie a dit…

adica love...
au au au ce comentariu adormit:)