16 janvier 2006

ne razvratim?



"""""
azi am hotarat ca am tot ce am spus ca am nevoie ca sa mearga totul bine.
drept urmare, nu mai am nici o scuza.
lancezeala ar trebui sa inceteze. trebuie.
amanarile " peste 5 minute, nu, mai incolo putin, maine, ok, de luni ma apuc, lasa, de ce sa ne grabim, mai e timp...bla bla bla" - la fel. timp? nu mai e timp. nu e timp. poate a fost. nu mai e.
oricat as vrea sa ies din timp...

gata.

de azi in incepe o nou viata, ordonata, poate chiar rutina aia coerenta ci clara a liciului, e buna, am stat eu si m-am gandit, iti pune ceva ordine in haosul ala personal pe care il tot trambitez. ei bine, recunosc, nu-l mai pot tine sub control.
[ in plus, parca nici macar nu sunt facuta pentru viata asta haotica din ultimele luni.
eu sunt un om foarte comod. am nevoie de repere. stabilitate. refugii.
nu am simtul orientarii in haos.ma pierd. ma pierd.
ar trebui sa ma multumesc cu mine insami. sa ma acept. sa nu mai vreau sa fac lucruri care sunt false, facute de mine..."ne razvratim, ioana?"...

ar trebui ar trebui ar trebui ar trebui
vreau vreau vreau vreau
eu eu eu eu eu

"""""
--- spuse ea cu un aer putin convingator. nici macar convins.
si totusi. azi am luat o hotarare.
da.

Aucun commentaire: