6 janvier 2006

asta

hai c-am luat-o razna. ma tot vaitam eu de cum no one loves me pana mai deunazi...ei lasa...life proved me wrong. not fair. parca fusese vorba sa le prove eu wrong lor.hmmm...

atunci sa fie oare cazul sa incep eu sa ma iubesc pe mine?..ha ha..ei bravo..si dup-aia sa inceapa toti sa-mi spuna ce egoista sunt. stiu! sunt egoista, daca voi asa ziceti, asa o fi. bine ca sunteti voi in stare sa ii judecati pe altii. ce mama naibii, ca si eu fac la fel. va judec, va discriminez, va selectez, va dau dracului. nici nu-mi mai pasa daca e bine sau nu. de fapt nu stiu. si nu mai pot sa-mi pese daca e bine sau nu.

sa nu ma mai mint atat. "sa fie oare cazul sa incep eu sa ma iubesc pe mine?" haha. pe cine incerc sa mint?...tot ce fac demonstreaza cat de mult ma iubesc. de fapt, tot ce declar.faptele nu sunt punctul meu forte. bat campii..vorbesc mult.intr-adevar, poate ar trebui sa ma acomodez cu ideea ca nu sunt un om al actiunii. de cate ori ma hotarasc sa nu mai intorc tot pe toate fetele, de cate ori refuz sa mai gandesc...rau fac. si dup-aia ii pare rau.

ma opresc aici. deja tot ce am scis pana acum pare fals.
cine a spus ca daca vorbesti cu tine insuti sau daca scrii ce-ti trece prin minte, iti pui ordine in minte? pe mine toate astea ma deruteaza si mai rau.ajng la o ipoteza care duce la alta..si tot asa. it's never ending. and i want it to stop.
gata.

4 commentaires:

leechu a dit…

some people still want it to stop after vro 7 jurnale umplute shi vro 2 in curs, and i don't mean 48 de file, blogurile nici nu se pun. capodopere shi debitari penibile, o rezolva ma-sa vitrega pe cenushareasa cu astea. tot vin ale dreacu', tre' doar sa le domesticeshti. it's a curse, honey, but it's an art. whoever said art was not a curse?

leechu a dit…

some people still want it to stop after vro 7 jurnale umplute shi vro 2 in curs, and i don't mean 48 de file, blogurile nici nu se pun. capodopere amestecate cu debitari penibile, o dadea gata ma-sa vitrega pe cenushareasa cu astea. tot vin ale dreacu', tre sa le domesticeshti shi sa le exploatezi >:). it's a curse, honey, but it's an art. whoever said art was not a curse?

cherie a dit…

da mah..dar eu stiam ca exista si altfel de blesteme decat alea amare..
eu nu mai vreau sa ma afund...ca n ipoteze nu duc la un raspuns, eventual ala pe care il vreau eu, ci la n+n+1 raspunsuri posibile dar nu valide.
si in plus...arta arta, inteleg. dar eu nu asta vreau acum. eu vreau doar sa am un raspuns. ce raspuns? la ce intrebare?acum, pot doar sa ma bucur de arta altora. atat.

leechu a dit…

mai bine.