28 août 2006

vreau sa [ma] joc

imi revin.

incep sa nu-mi mai fie somn cand ma bag in pat. sa nu ma mai doara capul cand ma trezesc.

am iar chef de plimbari noaptea si de ascultat povestile altora.

am chef sa ma uit pe cartile de cand era mica -povestile contesei de segur, charles perrault, andersen, povesti minunate imi citea mama la mare cand era mica, sperand sa adorm, la printul fericit plangeam si nu stiam de ce, numai cand vedeam ilustratiile superbe in acuarela, povestile rusesti - du-te-acolo-nu-stiu-unde-adu-mi-aia-nu-stiu-ce, recreatia mare - editia maaare, cu coperte galbene si desene simpliste..in sfarsit - micul print.

am chef de depanat amintiri fara nuante depresive. gata cu teama de uitare. gata cu disperarea de a recupera trecutul. - am chef sa ma joc. povesti de dragul povestilor, zise cu rabdare si detaliu, intrerupte de un celalalt care are si el povestile lui. divagati, copii, divagati cu gratie.
am chef si de povesti recente - spuse fara partinire, fara regrete, fara consecinte, fara aura de confesiune. pur si simplu povesti. "despre un concert si o cantare in bucatarie", " despre spaga in rate si alte romanisme", "despre cum si de ce am dormit mult in ultima vreme", " despre ce nu vreau a fac si ce imi iese mie din asta".

am chef sa rad mult si din orice - de formulari, de tonuri, de mutre, de priviri, de fapte in sine. am chef sa fiu vesela si sa zambesc si sa nu iau in serios mare scofala din.

si, mai ales, am chef de vorba - multa, saracia omului, ironii, sarcasme, maybe more than I can take, dar ce conteaza, de zis orice, despre orice, cate'n luna si'n stele, tampenii, copilarii, chestii mature si responsabile, intrebari, raspunsuri la plesneala care nu dau certuri, ci inmoaie numai alunecarile in seriozitati cum se inmoaie coltul de paine in zeama de la salata.

no limits, no rules.
joaca, joaca, joaca.

2 commentaires:

merimeriquitecontrary a dit…

si ivan turbinca....si ivan si stiuca... "by the will of the pike let it be as i like"

cherie a dit…

dar mai ales preainteleapta vasilisa...oh well. soon, reaaaaaally soooon;)