31 août 2006

2:06 am

timp. timp. timp.
t i m p.
n'am. ba am. ba n'am. ba am si il pierd aiurea. ba am dar nu pentru asta. nu pentru ei, nu pentru tine, nu pentru mine. ba si pentru mine, dar nu acum. trebuia mai devreme. trebuia mai tarziu. ba nu trebuia deloc.

n-am timp sa perseverz, n'am timp sa solidific, n-am timp sa cunosc.. sa va cunosc pe voi. n'am si pace. n'am timp sa iau lucrurile incet, oricum n'am eu rabdare de felul meu, intre o cafea in ploaie si un vreau-sa-prind-troleu'-trebuie-sa-ajung-acasa nu am timp sa arat cine sunt. sunt tentata sa va iau cu asalt, sa zic, sa fac, sa facem, sa ma enervez, sa ma implic al dracului, sa ma zbat. sa va fortez sa vedeti, sa ma vedeti, sa aveti o imagine partial verosimila mie macar atunci cand o fi sa vie vorba.

imi dau seama ca nu are rost. nu va mai zic nimic, nu duce nicaieri. n-am timp. ramane un inceput lasat in aer. pour l'instant, au moins.

am avut. timp adica. am trecut eu prin el aiurita si derutata cu atatea lucruri de facut, carti de citit, filme de vazut, muzici de ascultat, oameni de vazut, cunoscut, revazut. am trecut pe langa. o sa fie ca si cum n-ar fi fost. si eu tot dezordonata si aiurita si isteric-hlizita si superficiala cand nu trebuie o sa fiu. si tot cand nu trebuie o sa-mi pierd timpul pe undeva cu cate cineva si o sa imi pese si nu o sa fie bine si nu o sa fac bine nici mai departe caci o sa ma simt ca un bufet suedez. si o sa doara. si atunci timpul o sa stea si o sa ma hotarasc sa ma schimb. iar. si o sa ma gandesc ca timp am avut dar ca...

trebuie sa pun puloverele la uscat. am descoperit ca am mai mult pulovere negre decat credeam - cu gat, cu anchior, lalai, prezentabile, cu maneci lungi si evazate, cu maneci normale, mai lungi putin, mai scurte, cu fermoar si fara, mai moi sau mai aspre. multe, pur si simplu multe. in mintea mea, negrul era ceva mai colorat si dadea mai mult in nuante vesele.

maybe I ain't back after all..poate doar asa sunt - incapabila sa aleg, incapabila sa-mi asum responsabilitati concrete. frica e un scut bun. - dormitez, tremur, mai iau o gura de cafea, ma gandesc ca poate o sa citesc putin dar intre timp gasesc altceva, pur inutil, de facut. ma mai gandesc putin, mint, pur si simplu n-am stare, zac cu un tremur in mine si mi se face iar somn. somnul e arma buna, defensiva in totalitate.

si imi amintesc de tivuri de nadragi, de calcat, de pulovere, de incaltzari si liste. de carti de luat si carti de lasat, de caiete si de notite, de eseuri, concursuri, de texte de-ale mele si de dictionare, articole din ziare, carti postale, liste de facut, am de luat baterii, liste de verificat, da, mi-am luat pardesiul, mi-am luat si bocanci, ore de trezire ...

iar e 2.oo., iar mi-e frig, dar mi-e si lene sa inchid geamul, iar o sa pun ceasul la 9.00, o sa ma trezesc la 11.00 si o sa stiu ca am multe de facut dar nu o sa stiu de unde sa incep [sounds familiar, huh?]. daca o sa fiu singura acasa, o sa fumez o tigara.

...daca n-ai fi avut altele de facut si nu mi-ar fi fost frica de grifoni, tie ti'as fi spus toate astea.
zambeste.

Aucun commentaire: