17 août 2006

mda.


am sa fiu altfel.
n'am sa ma mai vait.
n'am sa mai simt nevoia de incurajari egoiste.

n'am sa mai vorbesc aiurea. mult. tricotaj de cuvinte.
am sa tac cand nu voi avea nimic inteligent de spus.
nu am sa mai rad incontinuu, pana la sufocare, din nimicuri pe care oricum, nu le sesizeaza nimeni altcineva. maybe i am insane, dar asta e secretul meu. sau asa ar trebui.
am sa incetez sa vorbesc despre mine. am sa incetez sa vorbesc despre ce vreau sa fac. despre ce nu mi-a iesit fiindca am fost nedreptatita. am sa ma opresc in mijlocul frazei daca mi se pare ca spun o prostie.

n'am sa mai intarzii. timpul meu nu e si timpul altora. trebuie sa ma adaptez.
n'am sa mai stau pe la altii ca si cand nu as avea si eu o casa. o camera. a mea. cu cartile mele. cu maruntisurile, scoicile, frunzele, vechiturile, trecuturile, secundele, desenele mele. ale mele.
n'am sa mai fiu invidioasa pe cei care au obtinut - de la altii, de la altceva - ceea ce eu nu. poate stoicii, poate hedonistii epicureici - da - stiua ce spun. a-ti dori ceea ce nu poti avea duce la disturbarea echilibrului universal. yes, I have done my reading.

am sa ma opresc din a vorbi in engleza, franceza sau orice alta limba straina atunci cand trebuie sa o fac in romana. da, e greu. dar cine a spus ca trebuie sa fie usor?

am sa ncerc sa ma bucur.
sa nu ma panichez.
sa nu ma sperii cand voi vedea ca in camera mea vor aparea tot mai multe goluri al caror plin se va muta in valize.

am sa incerc sa nu imi creez singura situatii dificile, altfel usor de evitat, cand stiu ca acestea imi vor cauza obsesii. fixuri. fixatii.nu-mi fac bine. si trec greu peste. I never learn, do I? hmm..take a wild guess...am sa ma pietptan si am sa imi prind parul strans.

nu am sa mai fac miscari bruste.
nu am sa ma mai razgandesc. - parca eram incapatanata, nu? se pare ca nu cand trebuie.
nu, nu vreau cam rar. de fapt, e exact invers.

si de data asta chiar ma opresc. fiindca vreau. si fiindca insusi faptul ca ma agit din cazua asta arata cat de nesigura, nehotarata si dezorientata sunt in legatura cu.

nu voi mai face metateze.

4 commentaires:

Cougar a dit…

the new year`s resolutions, wishlist.. oricum, ii ghini ca din cand in cand sa-tsi mazgalesti niscaiva puncte.

Laura a dit…

"a-ti dori ceea ce nu poti avea duce la disturbarea echilibrului universal." - aha. si cine spune unde e limita? de unde stii ce poti si ce nu poti avea?

cherie a dit…

@cougar - listele ca listele, vrutu' ca vrutu', teoria si ea..da' practica asta, dom'le..o sa ma bage'n spital, nu alta...

in alta ordine de idei, mai simt uneori nevoia de schimbari in bine..si atunci bat cu ele'n taste:P

cherie a dit…

bubbles - limita...nu sunt omul portivit sa'ti raspunda la intrebarea asta, notiunea de limita mi'este de mult straina [din pacate...:D]

cu stiutul, e mai simplu - ca de obicei e aceeasi chestie cu lovitu' de pragul de sus...si te doare capu':P. vrei un lucru,chiar incerci sa-l obtii si...iese cu "nu"...si atunci stii.