23 juin 2009

N

"c'est fini"
sur la route - jack kerouac
couteau suisse
bracelet

recuperer une direction
ir hacia el sur,el sur, el sur
je te dirai ce que tu veux entendre, gatito
pa' que no tengas mala conciencia
je vais mieux
j'ai de moins en moins mal
non
je n'ai plus mal
y si estoy escuchando a chavela vargas, es para asgurarme que todo fue mentira
a lo mejor nunca te ame
no lloro, palomita negra
je ne languis plus de te voir, que tu me voyes
je ne desire plus tes mains dans mes cheveux, ni ton corps dans mon lit
ni ta voix, ni ton sourire crepu, pisoi
tu n'es pas une merveille
juste un idifferent, gatito mio
vete hacia el sur el sur el sur el sur
sol solecito, calentame un poquito
je vais mieux pour ta bonne conscience
c'etait rien, juste un petit mal de tete qui passe en quelques minutes
nurofen ia durerea cu mana
si nu e mana ta, pisoi
mana ta ma doare,pisoi
si agenda mea e plina,n-am sa vin maine, nu vreau, nu vreau nu vreau

acum poti inceta sa gandesti in locul meu, pacalindu-te ca stii tu mai bine ce e o idee bun si ce nu
acum poti inceta sa crezi ca as traversa parisul sa te vad - cat orgoliu
acum poti inceta sa-ti mai fie teama ca am sa sar pe tine
nu te voi inghiti pe nemesetecate
nu-ti fie teama, pisoi
nu-mi mai datorezi nimic. nu ai nici o responsabilitate
in afara de cea de a-mi fi spulberat lacrimile pe o masa de restaurant
aproape de opera; sper ca ai sters masa aceea bine, ca ai frecat harnic.

ma intrebi cum pot sa fiu eu, cand stiu ce stiu si nu vreau sa cred
fiindca acum nu mai sunt eu.
multumesc, m-ai invatat sa fiu trista.
pam pam.

Aucun commentaire: