29 mars 2008

8.na bah - sa ma literaturizez, ca tot filmu bate viata:p

vero, fuga fuga repede ca pitulicile ca ...sunt!
si sunt sa zic numa 8 din toate chestiile care nu-mi plac la mine - si zau ca e greu.
adica...e greu sa fac o selectie da' hai sa incerc, si poate asa reusesc sa si prind pe careva ( macar pe net sa-mi iasa, ca atunci cand eram mica, zau ca n'aveam talent la fugit dupa oameni, pana sa pun mana pe ei, ma impiedicam si ornam asfaltul cu neindemanatica-mi persoana:)) )

1. esprit critique, esprit analytique - pai da, daca nu despic firu ala in 3,14, n'am facut nimic - si p'orma da-i si analizeaza fiecare detaliu, cu pro si contra, cu how does that make me feel, cuda de ceeeee? si altele de genul - rezultatul? sunt ca o matza care s-a incurcat in propriul ghem.

2. asta e scurta : vorbesc. repede, mult si tare. nush daca am ceva urme de praz prin sange, sau daca e doar trasatura de familie sau daca sunt doar eu defecta, dar se pare ca asta ii calca pe nervi pe ceilalti - ceea ce are darul deci sa ma calce si pe mine pe nervi, ca ei par sa piarda firu si...deci da, iar e prea mult

3. sunt extremista - bah, ori e alba ori e neagra, ori e tot ori e nimic, ori sunt suuuuper happy, ori sunt depresiva, ori imi place de tine, ori nici nu te vad - nici pana acum nu am reusit sa apreciez miile de varietati de gri...toate sunt cu foarte, prea, mult, si mai mult, deloc, absolut, departe, foarte, cel mai,cat mai etc...in lumea mea, calea de mijloc exista numa in sfaturile pentru altii...si se pare ca in felul asta destul de multe sunt de pierdut...

4. am sfaturi bune ( solutii, idei, planuri etc) numa' pentru altii - toate bune si frumoase, da cand arde, nu's in stare sa imi fiu de ajutor mie insami, si asta ma enerveaza cumplit.

5. aka uite d'aia ne intelegem noi, vero - am si io un talent, numa' bun sa ma trimita careva inapoi la service : daca nu am o probelma, mi-o creez singura. ma bag in tot felu de situatii psihologice de te doare mintea si p'orma incerc sa ies din ele, si ma vait, si imi pun intrebari, si analizez si sunt trsita si... asta e strans legata de...

6. "je m'emballe trop vite, je refléchis pas..." - asta is io, mai ales cand e vorba de relatii, si asta e motivul pentru care mi-am luat-o peste bot de...multe ori. asta se poate traduce si prin iau aproape numai decizii afective - imi place sau nu-mi place. pe scurt: cand mi se pune pata e ca la gimnastica : pozitie curbata cu capul inainte, vidul in fata, picioarele la marginea prapastiei, pe locuri, fiti gata, start!

7. nu ma inteleg de nici un fel cu timpul - asta insemana ca intarzii, deci tree sa imi cer mereu scuze, sa incerc s-o dreg cumva, si asta mai inseamna cate stresu de fiecare data cand plec de acasa, inseamna stres la examene, expozeuri...toate gramada. notiunea timpului este, cred, veriga lipsa a sinapselor mele:)

8. aci le adun eu pe toate cate sunt : nu uit nimic ( mai ales de natura emotionala), sunt orgoliul in persoana, sunt dezordonata, cheltuitoare ( rau), depind prea mult de parerea celorlalti, vreau sa ma placa/iubeasca/aprecieze toata lumea, nu prea mai stiu ce vreau sau ce caut p'aci - aka nu stiu sa fac sinteza.

si gata, 8 au fost, ma rog, am trisat, stiu, dar am uitat sa va zic - dar asta imi cam place la mine, de fapt - sunt copilu invers, adica gica-contra si titirca inima rea, adica antisistem, si daca regulile nu-mi convin, le negociez eu singura si de obicei...mi-o iau.

asa, acuma pe cine sa trantesc eu magareataaaaa?
uite: lul( bagi la comment, sa nu faci fitze) , liciuleee, radu si hai c'ajunge...:p
hai v'am pupat si na ca sunteti si voi
na na na na naaaaa naaaaaa:D

2 commentaires:

Anonyme a dit…

pai bah tre' sa fie 8 pe care dai povara..deci iti mai tre' cam 5,daca merg bine cu matematica..

cherie a dit…

aaaaaah, stai ca de asta nu ma prinsesem - da n-am cui frate, ca alora carora vroiam sa le dau io, le-ai dat tu sau le-au dat altii...si nu posa fii de doo ori consecutiv, ce naiba? la aia or sa urle toti piua! da hai ca ma gandesc:)