3 mai 2006

eu-vero-lul-roxi


am nisip in par.
pe picioare.
in shosete.
in teneshi.
in buzunare.
in carti.

era nisip pe masa.
pe banca.
pe scaun.
era nisip pe jos. era plaja, erau scoici.
era marea de un albastru verzui curat si clar. si rece. al naibii de rece.

am stat si m-am holbat ca un copil tampit : la mare, la nisip, la soare, la nori. la noi.
am incercat sa imi incrustez in memorie mirosul de apa sarata cu alge, scoici si nisip.
am incercat sa tin minte cum bate vantul. cum mi se incalceste parul si cum mi se incalzeste fata.
am incercat sa pastrez in mine caldura unica pe care o simt la contactul cu nisipul-plaja.
am incercat sa pastrez in mine linistea. si energia interioara. si bucuria.
eram acolo.

am baut un godfather.
un absinth.
am mancat o gogoasha la intrare.
mi-am luat un pachet de tigari.

apoi tren. mult tren. multa lume.

frumos.

de intai mai, am fost la mare.

Aucun commentaire: