10 avril 2006

never say never

nimic nu e ceea ce pare.
mereu va exista o pojghitza de dat la o parte; in spatele ei va fi intotdeauna exact ceea ce nu te asteptai sa fie: noroi, mazga. acel cineva care credeai ca nu esti. ca nu ai fost. ca nu vei fi niciodata. tough luck : asta esti. accepta-te. conformeaza-te. alta sansa nu ai.
the dark side of the moon.
toate tentativele de a fi mai bun, de a fi altfel, nu sunt nimic altceva decat curatenii generale : o maniera in plus de ascunde gunoiul sub covor. eu nu am covoare in casa. nu mai am loc sub pat.

tot raul din mine tasneste isteric. raspunsuri in doi peri. ce merge bine, merge bine din inertie. "nu te mai recunosc". nici eu. ma uit in oglinda si ma mir permanent. " nu credeam ca arat asa". fara false modestii, credeam ca sunt mai urata. se pare ca nu sunt, dar asta nu ma face mai sigura de mine. dimpotriva.
ma uit in oglinda si ma mir. iar. nu vreau sa seman atat de mult cu tata. in toate pozele de la brasov, dar numai de acolo, seman cu tata. bucatica rupta. nu vreau. sa seman cu el, asta inseamna sa-mi asum un destin. o ratare. o viatza plina de regrete si frustrari. " imi pare rau. cate as fi putut face. dar lasa, mai am timp. am gresit mult. imi pare rau. te iubesc. da, stiu ca a trecut mult, dar imi pare rau. te iubesc. tu te gandesti la mine?"
au trecut deja 18 ani. e cam tarziu, nu crezi? las-o asa. lasa-ma.

"sa ma fascinezi"
"da, da"...am zis si eu ceva ca sa nu tac. nu am stiut ce altceva sa zic. la fel cum nu am stiut ce sa zic la " nu pot. e cald afara."
" nu ma supar. de ce m-as supara?"

si acum trebuie sa fac un muzeu autobiografic pe format a2. toate nesigurantele si incertitudinile mele.
a2. 2d. 2.
eu, scindata, bidimensionala, redusa la 50x70 cm.

n-am fost niciodata asa.
but never say never.

Aucun commentaire: