20 décembre 2005

we all end up alone, in the dark. si totusi lumina patrunde. stai cu spatele la ea. intunericul a devenit obisnuinta. confort. confortul te face las.

e bizar cum, elogiind lumina, omul prefera un refugiu constant in intuneric.
e mai simplu sa nu stii.





..ma rog...mi-a placut mult imaginea asta si titlul pe care i-l daduse un tip de pe deviantart.com:)

2 commentaires:

leechu a dit…

da bah, i'm a sucker for metaphors. mi se pare ca legile vietzii sunt valide cat timp pot fi exprimate cu metafore. lumina shi intuneric, ce subiect ofertant... :) da' tre sa ma curentezi cu starea curenta a lucrurilor, ca am cam ramas way in urma. :P

cherie a dit…

lasa mah..am fost eu prea harsh..la urma urmai suntem cam complementare noui doua..tu esti metaforica..eu veu sa nu fiu metaforica:D...undeva lam ijloc lucrurile se intalnesc
penumbra e locul cel mai. Cel mai.:P